Jump to content
  • Registrar
Conéctate  
HOLDEN

Canciones

Publicaciones recomendadas

aquí os pongo la canción que escucho ahora.... un grupo muy interesante cuando más los escucho más me gusta:

 

MORCHEEBA - OVER AND OVER

 

Waking to these sounds again

I wonder how I'll sleep

Passing out is taking off into the stubborn deep

I'd like to meet a human who makes it all seem clear

To work out all these cycles and why I'm standing here

I'm falling

 

Over and over and over and over again now

Calling and over and over and over and over again now

 

Running through my life right now

I don't regret a thing

The things I do just make me laugh and make me wanna drink

I'd like to meet a mad man who makes it all seem sane

To work out all these troubles and what there is to gain

I'm falling

 

Over and over and over and over again now

Calling and over and over and over and over again now

 

Projecting what I want is always hard to know

But when it comes between my sights I'll let the damage show

 

I'd like to meet a space man, who's got it going on

Sailing through the stars at night 'til our world is gone

I'm falling

 

Over and over and over and over again now

Calling and over and over and over and over again now

 

Over and over and over and over again now

Calling and over and over and over and over again now

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web
me estás demostrando que eres la persona con mejor gusto musical en el foro, con todos mis respetos hacia el resto

Caramba I don't, me acabas de alegrar el día!!! :shock: :lol: :lol:

 

Gracias por lo de ser la persona con mejor gusto musical, pero... ¿estás seguro? Eso es señal que tu también eres de los míos!!! :lol: Aunque... quizá todo sea a que tengo buenos maestros, que cada día me enseñan un poco más.

 

Hoy toca una canción reivindicativa, censurada a muchos niveles y por mucho, mucho tiempo...

 

 

THE ROLLING STONES - Highwire

 

We sell 'em missiles, We sell 'em tanks

We give 'em credit, You can call up the bank

It's just a business, You can pay us in crude

(That's oil you know...)

You’ll love these toys, just go play out your feuds

We got no pride, don't know whose boots to lick

We act so greedy, makes me sick sick sick

 

So get up, stand up, out of my way

I want to talk to the boss right away

Get up, stand up, whose gonna pay

I want to talk to the man right away

 

We walk the highwire

Sending men to the front line

Hoping they don't catch the hell-fire

Of hot guns and cold, cold lies

 

We walk the highwire

Sending the men up to the front lines

And tell 'em to hotbed the sunshine

With hot guns and cold, cold lies

 

Our lives are threatened, our jobs at risk

Sometimes dictators need a slap on the wrist

Another Munich we just can't afford

We're gonna send in the 82nd Airborne

 

Get up, stand up, who's gonna pay

I wanna talk to the boss right away

Get up, stand up, outta my way

I wanna talk to the man right away

 

We walk the highwire

Putting the world out on a dead lie

And hoping they don't taste the shell-fire

Of hot guns and cold, cold lies

 

We walk the highwire

Putting the world out on a dead lie

Catching the fight on a primetime

With hot guns and cold, cold lies

 

Get up! Stand up!

Dealer! Stealer!

Hey!

 

We walk the highwire

We're sending men to the front line

And hoping that we backed the right side

With hot guns and cold, cold lies

 

We walk the highwire

We sending the men up to the front lines

And hoping they don't catch the hell-fire

With hot guns and

Cold, cold, cold, cold, cold lies ..

 

We walk the highwire

We walk the highwire

With hot guns and cold, cold, cold lies.

 

 

:o Salut! :lol:

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web
Una de las arias más bonitas que he escuchado nunca, de Puccini, de la opera Turandot:

HAS GANADO 10000000 PUNTOS EN GUSTO MÚSICAL!!!!!!!

 

Yo la tengo interpretada por Andrea Bocelli.

 

Aparece en un montón de bandas sonoras, la más reciente MAR ADENTRO.

 

Increíble se me ponen los pelos de punta :shock:

Me alegra que te guste W.

Sí, es cierto , tb sale en Mar adentro. Yo tengo una versión cantada por José Carreras, y otra en la q la canta Michael Bolton.

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

Un temazo de Kansas, que viene a decir que no somos nada, como diría Manolo García (que tío más cansino), somos levedad

 

Dust in the wind

 

I close my eyes,

Only for a moment,

and the moment's gone

All my dreams,

Pass before my eyes,

in curiosity

 

Dust in the wind,

all they are is

dust in the wind

 

Same old song,

Just a drop of water

in an endless sea

All we do,

Crumbles to the ground,

though we refuse to see

 

Dust in the wind,

all they are is

dust in the wind

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

Vaya vaya! Desaparezco unos dias y os liais a poner canciones con muy buen gusto! Pero que es esto! :lol:

 

Estoy con I Don't. Excelente gusto, koala, creo ke me han gustado todas las ke has puesto. Genial la Credence y muy buena la de los Rolling. :shock:

 

Y canción mítica la tuya Edward, creo ke por el curro tengo la traduccion, a ver si lo miro el lunes y ya de paso pongo alguna.

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

¿Queréis canciones para la carretera? Yo me pido deep purple, siempre y cuando no haya guardias civiles cerca claro (speed king) o

 

HIGHWAY STAR

 

Nobody gonna take my car

I’m gonna race it to the ground

Nobody gonna beat my car

It’s gonna break the speed of sound

Oooh it’s a killing machine

It’s got everything

Like a driving power big fat tyres

And everything

 

I love it and I need it

I bleed it yeah it’s a wild hurricane

Alright hold tight

I’m a highway star

 

Nobody gonna take my girl

I’m gonna keep her to the end

Nobody gonna have my girl

She stays close on every bend

Oooh she’s a killing machine

She’s got everything

Like a moving mouth body control

And everything

 

I love her I need her

I seed her

Yeah she turns me on

Alright hold on tight

I’m a highway star

 

Nobody gonna take my head

I got speed inside my brain

Nobody gonna steal my head

Now that I’m on the road again

Oooh I’m in heaven again I’ve got everything

Like a moving ground an open road

And everything

 

I love it and I need it

I seed it

Eight cylinders all mine

Alright hold on tight

I’m a highway star

 

Nobody gonna take my car

I’m gonna race it to the ground

Nobody gonna beat my car

It’s gonna break the speed of sound

Oooh it’s a killing machine

It’s got everything

Like a driving power big

Fat tyres and everything

 

I love it and I need it

I bleed it

Yeah it’s a wild hurricane

Alright hold on tight

I’m a highway star

I’m a highway star

I’m a highway star

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

Dios, que gran cancion para estar pedo y simular el guitarreo... El principio, sobre todo en el made in japan, es la hostia... Cierto, muy de coche.

 

Otra enorme

 

The Doors - THE END

 

This is the end

Beautiful friend

This is the end

My only friend, the end

 

Of our elaborate plans, the end

Of everything that stands, the end

No safety or surprise, the end

I'll never look into your eyes...again

 

Can you picture what will be

So limitless and free

Desperately in need...of some...stranger's hand

In a...desperate land

 

Lost in a Roman...wilderness of pain

And all the children are insane

All the children are insane

Waiting for the summer rain, yeah

 

There's danger on the edge of town

Ride the King's highway, baby

Weird scenes inside the gold mine

Ride the highway west, baby

 

Ride the snake, ride the snake

To the lake, the ancient lake, baby

The snake is long, seven miles

Ride the snake...he's old, and his skin is cold

 

The west is the best

The west is the best

Get here, and we'll do the rest

 

The blue bus is callin' us

The blue bus is callin' us

Driver, where you taken' us

 

The killer awoke before dawn, he put his boots on

He took a face from the ancient gallery

And he walked on down the hall

He went into the room where his sister lived, and...then he

Paid a visit to his brother, and then he

He walked on down the hall, and

And he came to a door...and he looked inside

Father, yes son, I want to kill you

Mother...I want to...fuck you

 

C'mon baby, take a chance with us

C'mon baby, take a chance with us

C'mon baby, take a chance with us

And meet me at the back of the blue bus

Doin' a blue rock

On a blue bus

Doin' a blue rock

C'mon, yeah

 

Kill, kill, kill, kill, kill, kill

 

This is the end

Beautiful friend

This is the end

My only friend, the end

 

It hurts to set you free

But you'll never follow me

The end of laughter and soft lies

The end of nights we tried to die

 

This is the end

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web
Manolo García (que tío más cansino)

mmm creo que por ese comentario te voy a quitar unos puntos de los que te di por el nessum dorma jajaja

 

1 toque de poesía sobre el amor hecha canción

 

A QUIEN TANTO HE QUERIDO

 

No quiero tu amor.

Ni escuchar tu voz, ni vivir por ti.

 

No quiero tu amor.

Porque cuanto más te alejas más libre me siento.

De ti ya nada espero

que el camino acaba aquí.

 

Ya no soy

ni canción ni sueño.

Ya no estás.

Ya no siento el zarpazo de tu silencio.

Hoy es como si todo hubiese pasado hace tiempo.

Te llevas el capote bolero de mis pasiones.

Ni me interesa ni lo lamento.

 

Hoy quiero tu amor.

Y escuchar tu voz y vivir por ti.

Hoy quiero tu amor

porque cuanto más te alejas más triste me siento.

De ti ya nada espero

que el camino acaba aquí.

 

Ya no soy ni fin ni destino.

Ahora sé que acabó lo que compartimos.

 

Ya olvidé tu voz, tu piel,

aunque llore por ti alguna vez.

Mi corazón libre es pero siente la pena.

 

De caricias aéreas enmarañé tu cuerpo.

A quien tanto he querido le escribo.

Ya no peino tu pelo,

son los dedos del viento.

 

 

SIN QUE SEPAS DE MÍ

 

No puedo obligarte a que me quieras.

Sabe Dios que no puedo dejar de quererte.

La espina del dolor rasga mi pecho.

Sé que no te alejará la niebla de los días.

No hay un solo motivo por el que quiera olvidarte.

Seré, sin molestarte, sin que sepas de mí,

gozne que hará girar la puerta de tu sueño.

Sé que no me olvidarás.

Sé que no te olvidaré en la niebla de los días.

Seré, sin que sepas de mí.

Seré lo que yo quiera ser.

El deseo en los besos que des.

Seré lo que tú quieras ser.

Seré. Sin que sepas de mí.

El guante que cubra tu mano,

la mano que arañe tu espalda,

alfanje a tu cuerpo ceñido,

seré en tus labios su fina curva.

A tu hoguera de pavesas llego y soy bien recibido.

Bebe y llénate la copa que te ofrezco siendo otro.

No te guardo rencor porque hayas abandonado.

Sé que no te alejarás. Sé que no te alejarás.

vives tras tu muralla.

Seré, sin que sepas de mí.

Seré lo que yo quiera ser.

El deseo en los besos que des.

Seré lo que tú quieras ser.

Seré. Sin que sepas de mí.

El guante que cubra tu mano,

la mano que arañe tu espalda,

alfanje a tu cuerpo ceñido,

seré en tus labios su fina curva.

Seré trino irisado de jade,

nazarí, palabra de poeta,

alfanje bruñido en siglos,

blanco de lirios. Aljibe y agua.

 

 

MANOLO GARCÍA

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

otra cancioncilla para pasar la tarde....

 

JOAN OSBORNE - WHAT IF GOD WAS ONE OF US

 

If God had a name what would it be?

And would you call it to his face?

If you were faced with him

In all his glory

What would you ask if you had just one question?

 

*And yeah, yeah, God is great

Yeah, yeah, God is good

Yeah, yeah, yeah-yeah-yeah

 

What if God was one of us?

Just a slob like one of us

Just a stranger on the bus

Trying to make his way home

 

If God had a face what would it look like?

And would you want to see

If seeing meant that

you would have to believe

in things like heaven and in Jesus and the saints

and all the prophets (*)

 

Trying to make his way home

Back up to heaven all alone

Nobody calling on the phone

'cept for the Pope maybe in Rome(*)

 

Just trying to make his way home

Like a holy rolling stone

Back up to heaven all alone

Just trying to make his way home

Nobody calling on the phone

'cept for the Pope maybe in Rome

 

 

VERSIONADA POR SHERYL CROW, ABBA, ALANIS MORISSETTE, JEWEL, EN VERSIÓN DANCE.... ME QUEDO CON JOAN

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

Parece que esto vuelve a tener vidilla!! :blink:

Y aquí todo el mundo con realmente muy buen gusto... Jaimsg, The End, cómo podía faltar!

 

Hoy os pongo uno de los mayores éxitos de Tracy Chapman, a ver qué tal...

 

 

TRACY CHAPMAN - Fast Car

 

you got a fast car

and I want a ticket to anywhere

maybe we make a deal

maybe together we can get somewhere

 

any place is better

starting from zero got nothing to loose

maybe we'll make something

but me myself I got nothing to prove

 

you got a fast car

and I got a plan to get us outta here

I been working at the convenience store

managed to save a little bit of money

we wont have to drive too far

just 'cross the border and into the city

you and I can both get jobs

and finally see what it means to be living

 

you see my old man's got a problem

he lives with the bottle that's the way it is

he says his body's to old for working

his body's young to look like his

my mama went off and left him

she wanted more to life than he could give

I said somebody's got to take care of him

so I quit school and that's what I did

 

you got a fast car

but is it fast enough so we can fly away we gotta make a decision

we leave tonight or live and die this way

 

I remember we were driving driving in your car

the speed so fast I felt like I was drunk

city lights lay out before us

and your arm felt nice wrapped round my shoulder

and I had a feeling that I belonged

and I had a feeling I could be someone, be someone, be someone

 

you got a fast car

and we go cruising to entertain ourselves

you still ain't got a job

and I work in a market as a check out girl

I know things will get better

you'll find work and I'll get promoted

we'll move out of the shelter

buy a big house and live in the suburbs

you got a fast car

and I got a job that pays all our bills

you stay out drinking late at the bar

see more of your friends than you do of your kids

I'd always hoped for better

thought maybe together you and me would find it

I got no plans I ain't going nowhere

so take your fast car and keep on driving

 

you got a fast car

but is it fast enough so you could fly away

you gotta make a decision

you leave tonight or live and die this way

 

 

Salut!

Compartir este mensaje


Enlace al mensaje
Compartir en otros sitios web

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Responder a este tema...

×   Pegar como texto enriquecido.   Pegar como texto sin formato

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tu enlace se ha incrustado automáticamente..   Mostrar como un enlace en su lugar

×   Se ha restaurado el contenido anterior.   Limpiar editor

×   No se pueden pegar imágenes directamente. Carga o inserta imágenes desde la URL.

Cargando...
Conéctate  



×

Información importante

Continuando en el sitio, aceptas nuestros Términos de Uso y Normas. Además, hay cookies. Puedes ajustar las cookies o continuar tal cual.